بازی بسیار جذاب ضد شورش نسخه کلاسیک Counter Strike Source Classic (Update 2012) / Portable


Counter-Strike Source: Classic عنوان جدیدترین بازی اکشن آنلاین از سری بازی هی کانتر استریک میباشد که در 25 ژوئن سال 2011 میلادی توسط کمپانیValve حمایت و منتشر شد .
شرح بازی : بعد از آپگرید بازی به Counter-Strike Source: Classic شما شاهد رفع بسیاری از باگ های موجود در نسخه اصلی خواهید بود.در حقیقت مهمترین باگ نسخه اصلی بازی از دیدگاه ما فیزیک نامناسب آن میباشد .این نسخه از بازی یعنی Counter-Strike Source: Classic  از آخرین پلاگین ها برخوردار بوده و همچنین مشکلاتی را که در نسخه قبلی حین اتصال به سرور داشته است را تا 99 درصد رفع کرده است. کد های تقللب در این بازی 100 درصد عملی میباشد و این یک برتری حقیقی نسبت به نسخه قبلی آن میباشد. جالب است بدانید این بازی هم هم از مد شبکه و هم از مد سینگل پلیر پشتیبانی میکند.این نسخه از بازی در سال 2011 عرضه شده و هم اکنون نیز بعد از سالها مورد استفاده بسیاری از گیم نت ها و گروههای بازی در سرتاسر دنیا به دلیل گرافیک خوب، سرعت مناسب بازی و ویژگی های منحصر به فرد دیگر است این بازی بیش از 1.5 میلیون فروش در سرتاسر دنیا داشته که رقمی چشمگیر است و توانست رتبه برترین و پرفروش ترین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند. این بازی زیبا بر پایه هسته بازی مطرح Half-Life ساخته و پردازش شده است.

ویژگی‌های بازی :
- معروفترین و بهترین بازی چند نفره جهان .
- بهبود و ارتقاء سطح گرافیک نسبت به نسخه قبلی .
- افزوده شدن اسلحه و مهمات جدید .

این بازی به درخواست کاربران راسخون در سایت قرار داده شده است.

نکات :
- پسورد را به صورت دستی وارد نمایید.
- در صورت برخورد با خطای طولانی بودن کاراکتر ، اسم فایل را عوض کنید.
- در صورت برخورد با خطای CRC Faild ، فایل ها را با Winrar باز کرده و Alt+R زده تا فایل ها Repair شوند.همه فایل ها 5% ریکاوری دارند.
- برخلاف بسیاری از سایت ها شما می توانید با سرعت بالا چند فایل را به صورت همزمان دانلود کنید.

- پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها : بازی اکشن گوشی, بازی اندروید, بازی آیفون, بازی موبایل, بازی جدیدگوشی, بازی ماشینی اندروید, بازی ماشینی آیفون, آیفون, نوکیا, نرم افزار تلفن همراه, دانلودنرم افزار مدیریت گوشی, اندروید, ایپد, آیفون, گوشی, نرم افزارگوشی, مدیریت گوشی, تلفن همراه, دانلود, دانلود, دانلود,

موضوع :
 ,  ,