ساخت سایت شخصی بدون کدنویسی با Adobe Muse 3.2 همراه آموزش تصویری و فارسی

شرکت Adobe برای کسانی که سلیقه بهتری در طراحی دارند (و علاقه ای به برنامه نویسی ندارند)، کار را آسان تر کرده است. این دسته از افزار می توانند از نرم افزار Muse محصول شرکت Adobe استفاده نمایند. ادوبی ادعا می کند که این نرم افزار که دارای قابلت AIR بوده و همچنین می توان از آن در دو پلتفرم مک و ویندوز استفاده کرد، می تواند به هر کاربری کمک کند تا بدون نیاز به نوشتن یک خط کد، به طراحی و انتشار وب سایت های html بپردازد.
حالا طراحان وب ابزار جدیدی دارند: آدوبی میوز (Adobe Muse). با کمک این ابزار می توانید به سادگی طراحی برای پرینت به همان سادگی برای وب نیز طراحی کنید بدون نگرانی از دردسرهای کد نویسی.
اگر در طراحی گرافیکی مهارت بسیار دارید اما به سراغ کدنویسی نمی روید تا طرح خود را به وب سایت قابل اجرا تبدیل کنید، آدوبی میوز می تواند به جای شما کد بنویسد! برخلاف دریم ویور (Dreamweaver) آدوبی میوز برایگرافیستها می باشد و البته کسانی که می خواهند بدون کدنویسی وب سایت طراحی کنند.
فرمت نهایی در قالب HTMLمی باشد. این برنامه طراحی بی نقص شما را تبدیل به صفحاتِ با استقامت HTML می کند.  این نرم‌افزار از منابع مختلفی نظیر HTML5 و CSS3 و همچنین کتابخانه اختصاصی خود برای ساخت صفحات وب استفاده می‌کند. Muse همچنین کدهای اسنیپت سرویس‌های گوگل، وب‌سایت یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی را در اختیار طراحان قرار می‌دهد. این نرم‌افزار به صورت نسخه کامل با کرک برای شما کاربران عزیز راسخون قرار داده شده است.

 


- مراحل کرک نرم افزار به صورت کامل در فایل متنی همراه قرار دارد.
- توجه کنید برای اجرا نرم افزار باید در سایت Adobe عضو شده و برای بار اول به اینترنت وصل شوید.
- مراحل کرک را به صورت دقیق و کامل انجام دهید تا برای شما مشکل پیش نیاید.

-  آموزش فارسی و تصویری این نرم افزار در قالب یک فایل Pdf همراه فایل دانلودی قرار دارد.

- پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

نکته :
- برای نصب نرم افزار نیاز به آخرین ورژن نرم افزار Adobe AIR دارید که می توانید از اینجا دانلودنمایید.

دریافت فایل برنامه ( 13.75 مگابایت ) 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها : نرم افزار طراحی سایت, سایت, وبلاگ, طراحی, نرم افزار سایت سازی, طراحی سایت, ساخت سایت, طراحی وبلاگ, دانلودسایت, وب, نرم افزار, طراحی سایت بدون نیاز به برنامه نویسی, Incomedia WebSite, ,

موضوع :
طراحی وب ,  ,